اجرای مسابقه پیامکی همزمان با برپایی نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای

بنیاد بازی‌های رایانه‌ای با همکاری یکی از اپراتورها اقدام به برگزاری اولین مسابقه بازی پیامکی ویژه بازی‌ها و بازی‌سازان ایرانی کرده است.

۱۲۰ سؤال در این مسابقه طراحی شده است و برای هر پاسخ صحیح ۱۰۰ امتیاز و برای هر پاسخ غلط ۵۰ امتیاز منظور خواهد شد و هر یک از مشترکان برای هر روز که عضو این بازی باقی بمانند، ۱۰۰ امتیاز دیگر در نظر گرفته می‌شود.

هر یک از مشترکان سیم‌کارت‌های ثابت یا اعتباری ایرانسل با تایپ کلمه ایران‌گیم و ارسال پیامک به شماره ۸۲۸۲ وارد این بازی می‌شود و اولین سؤال با جواب چهارگزینه‌ای برای او ارسال خواهد شد.

محتوای سؤالات این بازی از داخل بازی‌های ساخت بازی‌سازان ایران طراحی شده است و مشترک برای پاسخ بر هر سوال فرصت تحقیق و جستجو را خواهد داشت.

هر مشترکی که به ۱۰ سوال پاسخ صحیح بدهد در قرعه‌کشی پنج عدد تلفن همراه شرکت داده خواهد شد و مشترکانی که موفق به دریافت ۴۰۰۰ امتیاز شوند در قرعه‌کشی پنج دستگاه کنسول بازی قرار خواهند گرفت.

سومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران که از ۲۲ مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است، روز شنبه، ۲۶ مردادماه به کار خود پایان داد.

منبع: ایکنا – به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن

نظرات بسته اند